دانلود آهنگ های فارسی جدید ایرانی به زبان هندسی فارسی و با دو کیفیت اصلی

درباره ما

به وب سایت من خوش امدید

جستجو

بایگانی

شبکه های اجتماعی

دانلود آهنگ هومن افشار بعد رفتن تو

دانلود آهنگ هومن افشار بعد رفتن تو


دانلود آهنگ جدید هومن افشار به نام بعد رفتن تو
دانلود آهنگ جدید و زیبای هومن افشار به نام بعد رفتن تو با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
هومن افشار به نام بعد رفتن تو متن آهنگ
تکست آهنگ بعد رفتن تو از هومن افشار
Download New Music By Hooman Afshar Called Bade Raftane To
Download New Song By Hooman Afshar - Bade Raftane To
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hooman Afshar Bade Raftane To
متن آهنگ هومن افشار بعد رفتن تو به صورت فارسی - عربی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان بعد رفتن تو و کسر نیمی از حجم شما


دانلود آهنگ جدید هومن افشار به نام بعد رفتن تو با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید هومن افشار به نام بعد رفتن تو با کیفیت 128

متن آهنگ جدید بعد رفتن تو - هومن افشار



بعد رفتن تو بود که
फिर तुम चले गए
من موندم و خاطراتت
मैं रह गया और आपकी यादें
باقی موند ازت یک مشت عکس
आपके पास मुट्ठी भर तस्वीरें बची हैं
اما عطرت که باهامِ
लेकिन इसके साथ जो गंध आती है
من نفس میکشم بوتو
मैं सांस ले रहा हूं, भुट्टो
چه تو بیداری چه تو خواب
चाहे आप जाग रहे हों या सो रहे हों
با منی لحظه به لحظه
मेरे साथ पल-पल
چقدر دلم تورو میخواد
मैं तुम्हें कैसे चाहता हूं
بعد رفتن تو بود که
फिर तुम चले गए
قلب من ترک ترک شد
मेरा दिल टूट गया था
تو نفهمیدی خیالت
आप अपनी कल्पना को समझ नहीं पाए
حتی واسم قدغن شد
मुझे भी प्रतिबंधित कर दिया गया था
عطرت و بو میکشیدم
मुझे बदबू आ रही थी और बदबू आ रही थी  
با تو هر جایی میرفتم
मैं हर जगह तुम्हारे साथ गया
بعد این قسمت من بود
तब यह मेरा हिस्सा था
که باید تنها میرفتم
कि मुझे अकेले जाना था
توی عکسایی که داریم
फोटो में हमारे पास है
چشمای تو بی نظیره
आपकी आंखें अनोखी हैं
رفتنِ بی خبر تو
आपका अनजान प्रस्थान
راه نفسهامو میگیره
यह हमारे रास्ते को अवरुद्ध करता है
نمیدونی چه حالی داشتم
तुम नहीं जानते कि मैं कैसा था
وقتی دستات مال من بود
जब मेरे हाथ मेरे थे
بودن تو در کنارم
मेरी तरफ से किया जा रहा है
همه زندگی من بود
यह मेरा पूरा जीवन था
با تو هر جایی میرفتم
मैं हर जगह तुम्हारे साथ गया


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: